joi, 2 iulie 2015

INTEGRAREA METODELOR BAZATE PE INTEROGARE ÎN ORELE DE ŞTIINŢE

În cadrul proiectului SAILS au fost elaborate 20 de unităţi de învăţare bazate pe interogare şi evaluare, pe teme de biologie, chimie şi fizică.
Fiecare unitate a fost selectată şi proiectată cu atenţie, încorporând elemente-cheie ale metodelor de predare bazată pe interogare. Demersul plasează elevii în centrul procesului de interogare şi le oferă un rol proactiv în activitatea de învăţare.
În secţiunea de evaluare a fiecărei unităţi a fost identificată cel puţin o competenţă de interogare, care a format mai apoi scheletul activităţilor de predare-învăţare. Profesorii au beneficiat de asistenţă vizavi de modalităţile de implementare a activităţilor bazate pe interogare şi de exemple privind metodele de evaluare a rezultatelor obţinute de elevi.
Profesorii care folosesc metode de predare bazată pe interogare la orele de ştiinţă au parte de feedback pozitiv din partea elevilor. Comparativ cu activitatea didactică convenţională, axată pe performanţele profesorului, la orele bazate pe interogare, elevii sunt mult mai activi.
Informatii depre proiect aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.