Ultimul număr al buletinului informativ se axează pe predarea-învăţarea nanotehnologiei şi pe introducerea acestei tematici în curriculumul din învăţământul primar şi secundar.
Începând cu mijlocul anilor 2000, s-au derulat multe proiecte şcolare axate pe diverse aspecte ale nanotehnologiei. Acest buletin informativ vă prezintă un sinopsis al acestor proiecte şi al rezultatelor obţinute de acestea: resurse, experimente practice, analize bazate pe cercetare şi materiale concepute pentru viitor.
Buletinul informativ cuprinde trei secţiuni, fiecare fiind circumscrisă unui tip de materiale sau instrumente de lucru. Prima secţiune vizează activitatea didactică, cuprinzând lecţii introductive despre nanoştiinţe şi experimente practice. Tot aici puteţi citi un interviu cu Dr. Luisa Filipponi, de la Centrul Interdisciplinar de Nanoştiinţe (iNANO) al Universităţii Aarhus, din Danemarca. Luisa este doctor în nanotehnologie şi are o vastă experienţă în predarea nanotehnologiilor în şcolile primare şi secundare. Dr. Filipponi prezintă experimentele şcolare concepute de domnia sa şi dezvăluie câteva metode de atragere a elevilor către nanotehnologie.
Partea a doua îi vizează pe cercetătorii şi coordonatorii de proiecte care concep materiale şi activităţi noi, axate pe nanotehnologii.
Ultima parte prezintă proiecte curente în sfera predării şi popularizării nanoştiinţelor, precum şi activităţile şi manifestările aferente acestora.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.