vineri, 14 august 2015

Instruirea antreprenorială și formarea competențelor TIC la o vârstă fragedă

Competențele TIC, competențele lingvistive și antreprenoriale, toate au nevoie de un accent mai mare în sistemele educaționale europene. Acestea sunt unele dintre opiniile Comitetului Parlamentului European privind ocuparea forței de muncă și afaceri sociale, publicat recent.

Comitetul consideră că formarea în comunicare, e-aptitudini și competențe antreprenoriale trebuie să înceapă în primii ani de școală și să fie susținută de-a lungul întregii perioade de instruire a unui elev. Domeniile cheie specifice care Comitetul consideră că trebuie abordate sunt creativitatea, abilitățile de comunicare și de management al afacerilor - și acestea pot și trebuie să fie cultivate prin practică, activitați hands-on și experiență.

De asemenea,  studiul subliniază importanța cadrelor didactice în asigurarea acestor competențe și promovarea spiritului antreprenorial. Nu numai că dezvoltarea profesională a cadrelor didcatice ar trebui să aibă scopul de a realiza acest lucru, dar statele membre europene ar trebui să îmbunătățească oportunitățile unor antreprenori cu experiență pentru a deveni profesori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.